Prof. Dr. Mustafa Kemal Yılmaz

Dekan

Eğitim: Ph. D. 2010, Atatürk Üniversitesi

Araştırma Alanları: Uluslararası Pazarlama, Marka Yönetimi, Stratejik Pazarlama, Tüketici Davranışları.

Seçilmiş Çalışmaları: Multi-criteria decision making methods based weighted SERVQUAL scales to measure perceived service quality in hospitals: a case study from Turkey (2012), Evaluatıon Of Excavator Technologıes: Applıcatıon Of Data Fusıon Based Multımoora Methods (2015), Pazarlama Kaynaklarına En Uygun Rekabetçi Pazarlama Stratejisinin Belirlenmesi Kış Turizmi Otellerine Yönelik Bir Uygulama Fuzzy Dematel Method To Evaluate The Dımensıons Of Marketıng Resources: An Applıcatıon In Smes(2016) makale çalışmalarından bazılarıdır.

Telefon Rehberi
Görevler